2015. március 7., szombat

3. bejegyzés

Alapból meg akartam mutatni a házat, ahol most lakunk, de ma tudtuk meg, hogy visszaköltözhetünk Lynne-hez, akinél Mesi is lakik. Ez számunkra nagy öröm, hisz jóval kevesebbet kell fizetnünk, Mesi mellett leszünk, nem kell foglalkozni a különféle adókkal és rezsivel, bebútoroznunk se kell, Lynne-nel könnyű együtt lakni és mi leszünk többségben :D

A mostani főbérlőnk egy hét alatt kettő olyat alakított (amellett, hogy tiszta kosz a ház, mert hogy nincs ideje rá -.-"), hogy ilyet én még nem láttam.

Az első az volt, hogy szólt mikor beköltöztünk, hogy a szobába jön egy vagy kettő gardrób szekrény. Ez még rendeben is volt, de a hölgy 3 napig ránk sem nézett, így nem tudta, hogy mi teljesen berendezkedtünk, és kb 5 perccel a szekrények és a munkások érkezése előtt szólt, hogy ki kéne pakolnom az eddigi szekrényből, mert hogy azt elviszik. Tehát 5 perc alatt rángathattam ki mindent az ágyra, amit 2 napig pakoltam.

A munkások nagy nehezen becipelték a két szekrényt, meg egy két méteres öltözőasztalt és lebaszták a szoba közepére, mert hogy Tina sürgette őket, hogy kevesebbet kelljen fizetni a szállítóknak. Kb egy óráig csak csücsültem a szoba közepén, hogy most mihez nyúljak, majd bejött Tina és elkezdett szörnyülködni, hogy úristen, mi hol fogunk aludni, hisz az ágyon volt minden cuccunk. Sopánkodott még kb 2 percet, majd közölte, hogy ő nagyon fáradt szóval megy fürödni, meg aludni. Ennyi volt a nagy segítség, köszönjük szépen.

Végül lepakoltam az ágyról, hogy mire Via hazaér, addigra legyen hol aludnunk. Hát nem kell mondjam, Via sem örült amikor belépett a szobába este fél 10kor.

Másnap elintéztük a bankszámlámat, meg bevásároltunk. A boltban a pórázon tartott földön mászó gyerek, a beszólogató büdös bácsi, aki amúgy néni volt, illetve a kb egy éve ki nem mosott pulóvert viselő fiatalember csak fokozta a jókedvemet.

Amúgy amikor hazaértünk nekünk magyar csajoknak 20 percbe telt, mire a batár szekrényeket, az ágyakat és az asztalt a helyére passzintottuk... full ingyen a főbérlőnek, hisz a munkás embereket el kellett jó gyorsan küldeni, hogy nehogy többet kelljen nekik fizetni...


Amúgy maga a ház, nagyon jól néz ki, csak el van hanyagolva. Sokkal többet ki lehetne hozni belőle. A fürdőszoba, ami a szobánk mellett van nagyon pici, szóval a WCt úgy szoktam használni, hogy a lábam a zuhanytálcában van :D A mosdókagylónál pedig két külön csap van a meleg illetve a hideg víznek, hogy fogmosásnál vagy lefagyjanak a fogaidban az idegek vagy megégesd a nyelved. Logikus :D Jah és még a kezedet sem tudod normálisan megmosni, mert nincs elég hely a vízsugár alatt a porcelán mellett.

Ez a cuki rák a lámpa kapcsolója. Ezt imádom :D



A másik fürdőt nem nagyon használjuk, de szerintem nagyon szép, úgyhogy arról is rakok fel pár képet ^^ 




A ház többi része is jól néz(ne) ki, ugyan kissé koszos. Nem szoktam örülni, hogy az étkezőasztal teli van cigi hamuval, a macskával, használt poharakkal és egyéb más nem oda illő dologgal.

Az étkező. Tök király, hogy ablakos az oldala és a hátsókertre néz, csak éppen nincs leszigetelve, szóval meg lehet fagyni XD

A nappali.

A folyosó a konyhához.

A csodakonyha, amiben csak az tiszta, amit mi mosunk el :D

A szobákhoz vezető lépcső.
Sosem gondoltam, hogy valaha én mást trehánynak és koszosnak fogok ítélni, mert én sem vagyok nagy rendmániás. Csak éppenséggel én nem adom ki a házam jó pénzért.

Amúgy Tina másik dobása tegnap éjjel volt. Bebaszva jött haza hajnali 2kor, alapból valamit széttört, majd Oli-val egy barátjával felbotorkáltak a mellettünk lévő szobába és kb egy órán át beszéltek, kiabáltak meg hallgatták, hogy szól az ébresztő, de nem nagyon akarták kikapcsolni, csak mikor Via másodjára szólt, hogy ő biza holnap dolgozik és nagyon korán kel, úgyhogy jó lenne most már befejezni. Ezek után még fél óráig hallottunk egy kis tettlegesség meg ordibálás (Takarodj a házamból, bazd meg! és társai) zajait szóval ekkor már inkább nem mentünk át... Végül Oli lelépett végre, mi persze már nem tudtunk visszaaludni, szóval hajnali 5kor egy kis olvasás, meg rajzolás után végül ismét lefeküdtünk aludni. Via meg rá másfél órával kelt is fel, hogy menjen dolgozni.

Szóval ma elég nagy volt az öröm, amikor megtudtuk, hogy bő egy hét múlva költözhetünk el. Emellett megjött a bankkártyám is, szóval hétfőn már meg is lesz a telefonszámom és mehetek is munkát keresni ^^ Úgyhogy ahhoz képest, hogy milyen szarul indult ez a nap egész jó lett és ma még megyünk is bulizni egyet, mert Mesi két hétre hazamegy.

Úgyhogy ma még buli előtt beszélünk Lynne-nel a szabályokról, hogy milyen feltételekkel költözhetünk vissza, de szerintem nem lesz probléma :)

Amúgy már egy hete itt vagyok és arra rá kellett jönnöm, hogy a fizetésekhez képest itt nem drága az élet. Egy hét kb 100 fontba kerül, szállással, kajával azaz egy hónapra az 400 font, ami kevesebb mint a fele a minimálbérnek. Körülbelül 400-500 fontot fogok tudni havonta félrerakni, úgy hogy nem zsíros kenyéren élek, ami azért nem rossz...

Mondjuk kell is a pénz, mert a lányokkal kitaláltuk, hogy nekünk nagyon kicsi ez a város, szóval ősszel szeretnénk Bristol-ba költözni, mert ott aztán megy az élet. Sok hülye, mint mi, művészek meg nem begyöpösödött emberek és még melegebb is van plusz a tenger mellett található ^^ Szóval addigra Mesi megcsinál egy továbbképzést, Via meg én pedig kifizetjük a tartozásainkat és szépen pénzt gyűjtünk. Ez a terv egyenlőre... már csak állást kéne találni. Már pár helyre beadtam a jelentkezésemet, de szerintem jobb személyesen.

Amúgy tökre tetszenek a házak meg az utcák is, annak ellenére, hogy keskenyek és eléggé egy sémára épülnek a házak... valahogy van egy varázsa


Az utca, ahol lakunk még a következő héten is.




Elkezdtem rájönni, hogy hogyan is lehet kanállal és villával megenni a palacsintát :D Amúgy ahol ez a finomság kapható, oda is beadtam a jelentkezésemet.

Bevásároltunk a 0.99 fontos boltban 

És még könyvesszekrényünk is van :D

Találtam cikkeszt az egyik boltban, de elbaszták alatta a feliratot :D
Úgyhogy megvagyok, elvagyok, ott segítek ahol tudok, amíg nincs munkám, hogy Viának könnyebb legyen. Kis házitündérré váltam, nagyon kemény. Mosok, takarítok, mosogatok, főzök :D Tegnap csináltam, citromos vajon pirított lazacot rizzsel, mert Viának volt egy felesleges lazacfiléje... nem volt a legtökéletesebb, de szerintem finom volt és Via sem panaszkodott rá ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése